0735.555.500 | luni-vineri 10.00-18.00 | Livrare oriunde in tara 20 lei | Retur/Schimb 30 zile

Vreau schimb cu acelasi produs, dar alta marime.





Refresh the code

 

1. Daca ati cumparat de la noi si marimea nu se potriveste, stati linistit(a) :) NU VA PANICATI...SUNTEM AICI PENTRU A VA AJUTA.

2. Daca sunteti la primul retur, DUMNEAVOASTRA TRIMITETI PRIN CURIER PRODUSUL (pe cheltuiala dvs.),iar noi vom trimite GRATUIT COLETUL CATRE DUMNEAVOASTRA.

3. Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana si fara GLS*-firma de curierat prin care ati primit coletul) pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Curier, Urgent Cargus, DPD sau orice alta firma de curierat rapid)

4.Pentru schimburi ulterioare de marimi sau produse, va fi necesar sa platiti dumneavoastra transportul (tur-retur).

PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.

TREBUIE SA NE NOTIFICATI INTENTIA DUMNEAVOASTRA PRIN COMPLETAREA FORMULARULUI DE MAI JOS(in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului).

IMPORTANT: Dupa completarea formularului, puteti proceda pentru trimiterea coletului catre noi, doar daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice din momentul livrarii coletului.

*Firma de curierat GLS nu lucreaza cu persoane fizice si de aceea nu ne puteti returna un colet prin aceasta firma.

Vreau schimb cu un produs diferit.






Refresh the code

 

1. Daca sunteti la primul retur, DUMNEAVOASTRA TRIMITETI PRIN CURIER PRODUSUL (pe cheltuiala dvs.),iar noi vom trimite GRATUIT COLETUL CATRE DUMNEAVOASTRA.

2. Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana si fara GLS- firma de curierat prin care ati primit coletul) pentru a trimite coletul. Recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Curier, Urgent Cargus, DPD sau orice alta firma de curierat rapid)

3. Pentru schimburi ulterioare de marimi sau produse, va fi necesar sa platiti dumneavoastra transportul (tur-retur).

4. Daca alegeti un produs mai mic ca pret, atunci diferenta o vom restitui in contul IBAN indicat*

PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.

Trebuie sa stiti ca gentlemanshoes.ro NU accepta colete cu ramburs. Aceste colete NU vor fi ridicate.

TREBUIE SA NE NOTIFICATI INTENTIA DUMNEAVOASTRA PRIN COMPLETAREA FORMULARULUI DE MAI JOS(in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului).

*In colet, includeti o copie dupa buletin (sau numele in clar si CNP-ul) pe care sa fie mentiont IBAN-ul in care se va face plata. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii sa fie restituiti in contul respectiv.

IMPORTANT: Dupa completarea formularului, puteti proceda pentru trimiterea coletului catre noi, doar daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice din momentul livrarii coletului.

*Firma de curierat GLS nu lucreaza cu persoane fizice si de aceea nu ne puteti returna un colet prin aceasta firma.

Diverse





Refresh the code

 

Daca doriti restituirea banilor, parcurgeti obligatoriu pasii urmatori:

Pasul 1: Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent si sigilat (lipit cu scotch) sau in cutia originala primita. Produsele deteriorate vor fi refuzate. PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.

Pasul 2: Toate pachetele vor fi expediate la urmatoarea adresa: STR Zamfir Arbore 4, Sector 2, Bucuresti, Cod postal 023116

Pasul 3: In colet, includeti o copie dupa buletin (sau numele in clar si CNP-ul) pe care sa fie mentiont IBAN-ul in care se va face plata. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii sa fie restituiti in contul respectiv

Pasul 4:- Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia returului, pentru mai multe detalii accesati pagina: https://gentlemanshoes.ro/content/7-retur-produse

Pasul 5:- Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana si fara GLS- firma de curierat prin care ati primit coletul) pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Curier, Urgent Cargus, DPD sau orice alta firma de curierat rapid)

Pasul 6:- NU TRIMITETI COLETUL CU RAMBURS sau cu plata transportului la noi. Nu putem face plati CASH catre clienti, plata se va face doar in cont bancar.

IMPORTANT: Dupa completarea formularului, puteti proceda pentru trimiterea coletului catre noi, doar daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice din momentul livrarii coletului.

*Firma de curierat GLS nu lucreaza cu persoane fizice si de aceea nu ne puteti returna un colet prin aceasta firma.

contact




Refresh the code

 

Str. Zamfir Arbore nr 4 sect. 2

Telefon contact: 0735.555.500 / (0376) 445 555

Email: office@gentlemanshoes.ro

Program relatii cu clientii: 10:00-19:00

Produs adaugat in cosul de cumparaturi
Cantitate
Total
Sunt 0 produse in cosul de cumparaturi. Aveti un produs in cosul de cumparaturi.
Total produse
Livrare  To be determined
Total
Continua cumparaturile Finalizeaza comanda